.

Mamselamsen

torsdag, juli 30, 2009

Någon som har märkt den ändrade tonen.... på ûbergulliga Mamselamsebloggen?

Jupp... jag har tänkt att inte gömma mig bakom det gulliga och roliga.... även om även det finns där. Jag har så galet mycket åsikter om det mesta... och jag kommer att skriva om den.

Ibland är jag inte nådig, men jag står för varje ord jag skriver. Mitt måtto: TÄNK själv, för h*lv*te!

Det finns så mycket skit på nätet... särskilt hos media... särskilt kvällspressen, som vill sälja lösnummer med braskiga rubriker.

Vad var det igår? Hm... solning är lika farligt som arsenik?

Lägg av... är det enda som jag har att säga om det. Skräm inte skiten ur folk som inte tänker själva eller har lite sunt förnuft.

Såååå... den positiva, glada och "smurfiga" Mamselamsen finns inte mer.... jag tänker vara mig själv! En "bijatch" emellanåt. Och det kommer att finnas folk som tycker att jag är helt ute och seglar... men jag kan ta det... det liksom inte stör mig. Det finns åt helsike för många korkade människor "out there", som sväljer allt med hull och hår.

Take it or leave it.... jag krusar ingen.

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Blogger Lilla B tycker...

Kör på!

9:25 em  
Blogger Bantartant tycker...

Ärlighet varar längst!

8:41 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

LillaB. Jupp!

Bantartant: Ja... och det är så skönt.

10:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka