.

Mamselamsen

söndag, juli 26, 2009

Jäkla 08:or!

Gamla käringar från bystan ska inte lita på vad storstadsbor säger. "Vi tar en liten runda runt Djurgården." Liten runda för mig är ungefär 4-5 kilometer... inte milatal. Fast det gick superduper ändå... trots att jag (som vanligt) svettades som en liten överhettad griskulting. Om det är något som fungerar helt perfekt på mig, så är det mina svettkörtlar... särskilt de i ansiktet och i hårbottnen. Det killar så härligt när svetten rinner in i öronen och nerför ryggen.

Faktum är att jag ibland tror att mina svettkörtlar lider av ADHD.... eftersom de är överaktiva.

Vi är tillbaka i Björkhagen.... alla är helt slut... ingen vill göra ett skit mer idag.

BTW. Vi har inte sett skymten av Camilla idag. Sist vi pratade med henne.... så där runt fyra... hade hon inte stigit upp än. Vekling! :-)

Nu ska jag sitta här i soffan och invänta kantarellmackor.... och inte ett skit mer. Benen ligger redan högt. "Fotblodet" behöver göra en mer jämn fördelning i kroppen... typ upp till hjärnan. Det verkar vara ett visst undertryck där, eftersom det enda som kommer över mina läppar är...

.... Öhhhh....

Over and out/Mamselamsen, en välmotionerad spillra

2 Kommentarer:

Anonymous Tessibess tycker...

Välkommen tillbaka =) Kul att se dig igen måste jag säga!

Här har du en som faktiskt fått sommarjobb, från att ha gått sysslolös pga väggen och sen arbetslöshet i 2.5 år. Gissa om det känns bra =)

8:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Oh, vad bra!

9:15 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka