.

Mamselamsen

fredag, juli 24, 2009

Jaha.... knappt tre månader höll det.

Tebaks!

Och är det någon som letar efter en massa hemligheter, så har jag ägnat en massa tid med att deleta och fixa på denna bloggen. Jag tror nog att jag har tagit bort ca 500 inlägg och 200 foton.

Jag har öppnat upp bloggen, men kommer inte att blogga lika infernaliskt som innan. Jag har ju liksom blivit ganska avvand nu... och det har varit ljuvligt. Proffsbloggare? Nä, skulle inte tro det... skulle aldrig stå ut med det.

Är i Stockholm nu.... och har inte ens kameran med mig. Snacka om avvand!

Men nu skiter jag i det här.... för här ska drickas vin! Det är ju fredag för fasen.

Over and out/Mamselamsen

11 Kommentarer:

Anonymous Mias blogg tycker...

Ja!!! Hon är tillbaks.

8:25 em  
Blogger Fnuttisen tycker...

Skål tamejfan och välkommen tillbaka!

Njut utav huvudstaden nu vem vet vi kanske syns på stan ;-)

Önskar er en fortsatt trevlig kväll, själv ska särbon och jag ha en egen liten buffé med massa gottgott.

Kram Susanne

Ps. Vad tycker du om min nya blogg.Ds (väckte liv i en gammal rackare)

8:36 em  
Blogger Béatrice Karjalainen tycker...

Välkommen tillbaka! Så både du och Camilla återinträder i blogglivet igen.

8:51 em  
Blogger Jenny Penny tycker...

Kul att du är tillbaxi alla fall även om det inet kommer att bli så mycket bloggande som innan.. :)

9:44 em  
Blogger e tycker...

TJOHOOOOOO! Varmt välkommen tillbaka.

10:13 em  
Anonymous Pups tycker...

Kul att du är tillbaks! :-D Här skall också drickas vin ikväll, skål!

11:11 em  
Blogger X tycker...

Vad kul att du är tillbaka! Ta nu också hand om Millan och krama henne massor, så hon blir bra igen!

5:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej igen! Kul!

10:47 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... kul! Lite som att komma hem! :-)

12:20 em  
Anonymous En Mölnbobos Liv tycker...

Vad roligt att du är tillbaka! Hoppas du fortsätter blogga nu :-)

10:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... ett tag till blir det. Tills jag tröttnar nästa gång.

11:21 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka