.

Mamselamsen

torsdag, maj 07, 2009

Fredagsskapar redan idag....

... rätten tar ju flera timmar... och så har världsbra skaparmusik på... dock inget vin idag. Observera att jag har köpt skivan... det är nämligen emot mina principer att ladda ner illegalt... och så tycker jag att damen ifråga ska ha betalt, med tanke på vilket helvete hon måste ha gått igenom, om man lyssnar på texterna. Hjärtskärande.

Så imorgon vankas det min fenomenala saffransgryta och lite fullbubbel från Ryssland.


Over and out/Mamselamsen

8 Kommentarer:

Blogger Monica Hansen tycker...

Ugglas är bra!

5:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... och äkta!

6:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är ju min tjej! :-) Världens gulligaste.
Glad att du gillar plattan. Tack och lov är inte allt självupplevt.

10:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Pratkvarnen: Puh... tack o lov för det.

11:30 em  
Anonymous Mia tycker...

Världens bästa körfröken! :) På söndag har vi konsert och får köra på några av hennes låtar, skitskoj!

6:25 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mia: Oh.... att jag inte bor i Stockholm.... då hade jag kommit och lyssnat på Er.

8:45 fm  
Anonymous Mia tycker...

Har precis kommit hem från konserten nu. Caroline och kören var superbra! :) Det var så himla SKOJ!

5:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mia: Oh... vad bra.

5:43 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka