.

Mamselamsen

tisdag, maj 05, 2009

Jag älskar att säga...

"Vad var det jag sa!"

Nedsmältningen av isarna vid nordpolen beror inte på värme i luften, för det har ju inte blivit varmare där... utan för att varmare vatten "äter" upp isarna nerifrån!

Ja, jag kommer att sätta en jäkla massa utropstecken.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska vi se om jag kan hitta inlägget som jag publicerade för något år sedan.... ett inlägg där jag publicerade min 86-årige fars teorier... som inte har ett skit med koldioxid att göra.

Men oavsett orsaken, kommer det att bli katastrof för olika delar av världen. Tänk om man nu kan ta och lägga alla dessa miljarders miljarder dollar på att hjälpa de kommande drabbade områdena... istället för att lägga det på "konstig" forskning om koldioxid.

Jag väntar med att det tills imorgon, då klockan nu är halv två.

BRB... och kommer att fylla på detta inlägget så fort jag hittar inlägget.

Over and out/Mamselamsen



Kunde inte gå och lägga mig förrän jag hittat inlägget.

HÄR ÄR DET! (länk)



Uppdaterad.
Men bara för att jag är helt övertygad om att inte koldioxiden påverkar, finns det ändå ingen anledning att slösa med jordens ändliga resurser. Jag förespråkar vindkraft, solkraft, bergvärme, vattenkraft och liknande.

6 Kommentarer:

Anonymous Susanne tycker...

Var precis inne och läste på Aftonbladet. Har du sett artikeln?
"Patetisk", "Ärthjärna", "Pucko" ja jag har många namn på idioten.

9:15 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, jag har sett... och ignorerar!

9:38 fm  
Blogger Monica Hansen tycker...

Kul, jag kommer t.o.m ihåg att jag läste det då när du skrev det:)

3:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Monika: Ibland är det bara så skönt att få rätt.

12:14 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Det är som skönast för en gammal 85-årig, kritisk far!

9:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

86!!!

:-)

10:40 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka