.

Mamselamsen

måndag, maj 04, 2009

Jag som trodde att jag var en blogoholic.

Nä... är nog inte det. Tiden när jag i princip var borta från allt vad datorer heter, har känts väldigt befriande... även om det bara var i några dagar.

Så nu när jag är hemma igen... och massor med roliga grejor som har hänt, känner jag inget som helst behov av att delge det för hela världen. Skitroliga kort ligger just nu på hårddisken.... och de kommer att få ligga där.

Så att skita i datorer... det är verkligen något att rekommendera, alla... iallafall ibland.

Om jag inte följer nyheter och bloggar tio gånger om dagen... så överlever nog världen och jag själv ändå... och jag slipper få hjärnan fylld med en massa skit, som ska sorteras, kategoriseras.... och eventuellt raderas.

Jag stänger således av datorn. Ingen ny onödig info ska få parasitera min hjärna idag. Ja, jag vet att skärmen kommer att stå svart här på bordet och glo ilsket åt mig.... och det enda jag kommer göra är att ge fingret åt den.... och gå ut i solen, som nu efter ett nattregn har börjat titta fram igen.

See yah!

Over and out/Mamselamsen