.

Mamselamsen

söndag, juli 26, 2009

Ledsen för att jag har granskade kommentarer.

Men som vissa kanske minns, var jag tvungen att börja med det.... för några månader sedan. Vissa bloggare som bara länkar hit och dit, vill inte jag ha på min blogg. Fast på något vis verkar det ha blivit lite lugnt på den fronten... Ni förstår säkert vad jag menar.

Kan berätta att det inte kommer att bli något Skansen idag. Vissa (K och C) behöver återhämta sig från gårdagkvällens bravader. Det blir Djurgården... men bara lite lugna "spankulationer" med tillhörande fika.... som förmodligen endast kommer att bestå av mineralvatten.

Jag förstår inte vilka veka ungdomar det finns i släkten. Ungdomar som inte pallar för ett antal flaskor skumpa.

Over and out/Mamselamsen, stålhårding.

7 Kommentarer:

Anonymous Amanda i Ghettot tycker...

Oj, ett trevligt återseende. :-)

1:01 em  
Blogger Jubbe tycker...

Vad vore livet utan skumpa

3:11 em  
Anonymous Eva tycker...

Jättekul att få läsa igen i alla fall. Jag var nästan på väg att ropa på dig och fråga, när jag såg dig utanför ditt i veckan. Men så vill man ju inte vara en sån där som kastar sig över kändisar när man ser dom. Hehe!

6:03 em  
Anonymous Mia tycker...

Har också varit på Djurgården idag. :) Fikat och spankulerat precis som ni.

Fast det blev te istället för mineralvatten.

6:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Amanda: Känns hemtamt att vara tillbaka.

Jubbe: Inte mycket. :-)

Eva: Hade varit jättetrevligt om du kommit fram. Jag känner ju igen dig. :-)

Mia: Här blev det en delitallrik med världens mest sega salami... och en bönröra som såg ut som en ringlad korv med vitt bajs. Tack o lov smakade det bättre än det såg ut. Efter det tog vi långa rundan runt hela Djurgården.

6:35 em  
Anonymous Mia tycker...

Vilken aptitretare! LOL!

Jo du den rundan har man gjort några gånger, den brukar kännas.

En gång gjorde jag ledandes min cykel hela vägen. Det kändes ännu mer. Dagen efter!

8:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Skratta Du... jag var mycket betänksam innan jag stoppade det i munnen.

9:16 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka