.

Mamselamsen

måndag, december 29, 2008

Jaha.... och här ligger jag och glor på TV....

.... och tränar samtidigt.
Pilatesboll
Jag kastar mig över bollen 10-15 gånger varje kväll... och kör lite olika rörelser. "Beach 09".... säger jag bara. Jag kommer att vara den "fittaste" gammelkäringen på stranden.... om jag nu över huvud taget tar mig till någon strand.

Jag vet att Camilla gråter av glädje nu..... mamma trääääänar!

Men att komma upp i hennes klass..... det gör aldrig.
millan tränar

Over and out/Mamselamsen, med en hel del gummfläsk

3 Kommentarer:

Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Ooops nyskapande inte bara på muskelfronten utan även på den språkliga!?!
fitta, fittare, fittast????????
hmmmmm

9:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Klimakteriehäxan: Hahaha..... jag tänkte länge och väl innan jag skrev det,

10:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fast jag tror att böjningen ska vara: fit, fittare, fittast.

*skrattar hejdlöst*

10:03 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka