.

Mamselamsen

måndag, december 29, 2008

Äntligen en "riktig" vardag.

Idag blir en dag när jag ska susa från det ena stället till det andra. Har skrivit en lista över allt, för som alla vet.... "minnet är bra, men kort".

Bl.a. ska jag på bibblan och låna alla CD-böckerna om Arn. Stephan har nämligen inte "läst" någon.... och jag tyckte att de var skitbra och väldigt underhållande... och Stephan vill lyssna på dem... och jag lyssnar gärna på dem en gång till. Så mycket fixande i och runt köket blir det de närmaste dagarna... så vi kan lyssna hela tiden.

Kanske ta tag i vår "sambandscentral". Jessica höll på att dö när hon trixade med våra nätverk, över att det var så dammigt på apparaterna. Hm... det är ju inte varje dag man kryper över kattlådan.... in under en bänk.... och bakom kylskåpen för att damma.... jag är bara glad att det funkar. :-)
Sambandcentral

Over and out/Mamselamsen, selektivt skitaktig.