.

Mamselamsen

tisdag, november 04, 2008

Hur ska man då straffa Lars?

Jag brukar normalt sitta naglad vid TV.n varje gång Idol sänds... men denna gången har min favorit för länge sedan åkt ut och det känns lite ljummet. Så denna gången slötittar jag lite varje gång jag går förbi TV:n. Och som jag skrev för några dagar sedan om Lars uppträdande förra fredagen.... det var svinkul, men inte i Idol.

"Har man sig i leken gett, får man leken tåla".

Så är det någon som känner för att på något vis straffa Lars, tror jag att bästa sättet är att alla i hela Sverige ringer som idioter på honom, så han vinner hela klabbet. (Ja, alla utom jag då... för jag ringer av ren princip aldrig in till något program över huvud taget.) För att vinna Idol, verkar vara det absolut värsta som skulle kunna hända honom. :-)

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Tror faktiskt detta är ett sätt för han att försöka att vinna hela skiten.

11:16 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Haha... ja, kanske.

Fast man vet ju aldrig.

/Mamselamsen

12:32 em  
Blogger Gunilla tycker...

Min favorit är också ute ur tävlingen och jag tycker Lars är en riktig fjant....

6:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Var din favorit också rödhårig?

11:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka