.

Mamselamsen

tisdag, augusti 19, 2008

Is i magen.

Så kom den i alla fall till slut. Rabattkupongen från La redoute.
15
Jag har väntat på den, för har man bara is i magen en vecka eller två efter att katalogen kommit.... så kommer rabattkupongen bokstavligen som ett brev på posten. Så nu ska jag beställa de perfekta stövlarna till mig.
stövel
Japp.... behöver ett par stövlar, då näbbstövlar faktiskt inte är så där galet svinsnyggt till klänning. Och perfekta är de också.... har allt som jag letat efter. Tidlösa... skinn.... inte för spetsiga... inte för trubbiga... liten detalj, som gör det där lilla extra... och sju centimeter hög klack. Högre klack fixar jag inte... vill ju inte knäa fram i livet som en meniskskadad stork . Jag ska ju sväva!

Så... shoppinggenen har förmodligen placerat sig bland de andra urflippade generna igen. Det var ta mig fasen på tiden... även om det är en mycket liten gen.

Over and out/Mamselamsen

7 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

ditt namn står ju raktiskt taget skrivet på dem! perfekta för dig!

9:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Du känner mig du. :-) När kommer flygbiljetten?

9:56 fm  
Anonymous Anonym tycker...

SJU centimeter klack?? Jag vacklar på 4 *S*

Men de var skitsnygga..Jag måste hitta några bra som jag kan köra bil i :)

9:56 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Åh vilka snygga!
Fast du kanske vill redigera kupongbilden så man inte kan stula din rabattkod? ;)

10:09 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Då får du vara snabb! :-)

Ninnibeth: Jösses.... åtgärdas på en gång.

10:11 fm  
Blogger Meeri tycker...

Underbara! Och bra uthärdat. Jag för likadant. Mina leopardpumps såg jag första gången förra sommaren, men visste minsann att ingen skulle vilja ha dem och mycket riktigt gick de att köpa för en tredjedel av priset den här våren!

10:43 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

meeerI. Smart.... himla smart! Och leopardmönstrat... jag smälter.

10:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka