.

Mamselamsen

söndag, augusti 17, 2008

Lugnet har lagt sig.

"Ålkatten" stuvades under gruvlig protest in i kattväskan och fick följa med husse och matte hem till Stockholm igen. Själv ligger jag här och myser med info från alla håll. Massa handboll, samtidigt som jag läser alla Olas artiklar som han skrivit sedan han kom tillbaka från semestern..
Söndagkväll
Men faktum är att jag redan har börjat kokonga... hösten verkar ju redan vara här... det ösregnar och blåser.

Det är i sådana här ruskväderslägen jag försöker hitta något positivt.

Jag är väldigt tacksam över att jag inte är uteliggare!

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger Anu tycker...

Ja... jag har också insett fakta, att hösten är här nu. Eventuella varma dagar hädanefter är bara gästspel av fröken sommar som kanske får lust och glänsa lite.

Till och med ÅRSTIDERNA börjar bete sig som bortskämda jävla skitungar som ska ha allt serverat på silverfat i perfekt utförnade, annars kan det fan vara tycks de tycka

*suck*

världen är sig inte längre lik...

;)

7:32 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anu: Det är därför som Stephan och jag har haft vår sista lediga sommar på ett tag. Vi jobbar mycket hellre på sommaren och drar iväg när det är som mörkast.

8:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka