.

Mamselamsen

lördag, augusti 16, 2008

En av de största ikonerna blir 50 idag.

Madonna stiger alltså in i de "vuxnas" skara!

Dock tycker jag att hon är en väldigt överreklamerad ikon. Jag har aldrig fattat grejen med henne... och då har jag ändå följt henne hela vägen. Rösten är ju... så dääär... rätt lik en 10-årings.

Men! Hon är en djävulsk affärskvinna, som i exakt rätt tid gör exakt rätt saker. Så i mina ögon är hon mer affärskvinna än musiker.

BTW.... har jag aldrig fattat grejen Michael Jackson heller.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Otroligt att hon är 50 redan! Men håller med dig, affärskvinnan Madonna är otrolig, bara att beundra. Jag är väl oxå måttligt förtjust i musiken däremot.

10:42 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

tezz: Exakt!

11:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka