.

Mamselamsen

måndag, augusti 18, 2008

Det känns lite sorgligt.

Ibland får jag för mig att surfa runt på en massa nya bloggar och hamnar ofta hos mycket unga tjejer. Vad jag förstått är det ytterst populärt att ha "frågestunder" på bloggar och det har även dessa "små" bloggerskor anammat. Det sorgliga är att de ofta inte får in en enda fråga.... faktum är att de inte fått in en enda kommentar alls på hela bloggen. Ibland får jag lust att skriva något så det inte ska vara helt tomt... men Gud så fånigt det hade blivit om de sen följt min länk och hamnat på en blogg med en snart sextioårig käring.

Men det gör lite ont i hjärtat när jag ser de tomma kommentatorsfälten.

Over and out/Mamselamsen

8 Kommentarer:

Blogger Meeri tycker...

Haha.. ja.. det GÖR ont. Men vad ska man göra när man har enbart läsare som inte vill lämna några footprints???

4:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Visst är det så! Och kommentarer är hemskt skojiga! Men jag är nog tyvärr en sån som är hysteriskt dålig på att kommentera, även om jag uppskattar en blogg. Men nu tillkännager jag mig, jag läser din blogg och älskar den:D

4:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna: Försökte kommentera hos dig... gick inte!

5:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

meeri: Ordnat! :-)

5:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nu kan man visst kommentera här. Jag vill minnas att sist jag försökte var det en "klubb för inbördes beundran". Nu kan jag ju återkomma då, för jag läser din blogg fr jämnan.

6:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

eva: Den finns fortfarande kvar... fast inte här. :-)

7:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad kosntigt, ja blogg.se har en tendens att knasa sig ibland! :)

11:48 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tänkte mest på att man var tvungen att vara medlem för att kunna kommentera. Nu kan visst vem som helst göra det.

7:09 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka