.

Mamselamsen

söndag, augusti 17, 2008

Känns dags att börja tänka på semester.

Jag vill åka hit... igen!
Hollywood boulevard 2
Fast Stephan vill åka till nått nytt ställe. Han tycker att det räcker med de gånger jag varit där.

Men jag vill! Jag vill till Fashion district... jag vill till Target... jag vill Forever 21... jag vill till Ross... jag vill till alla outlet.... jag vill till 99C-store.... jag vill till alla häftiga affärer på Sunset strippen.
skor
Jag tror att jag i stort sätt bara vill shoppa... har ju legat lite lågt det senaste halvåret... har liksom inte haft någon lust... fast jag känner att det börjar komma tillbaka igen. Så egentligen räcker det nog att putta in mig i vilken affär som helst.

Fast jag behöver verkligen nya tofflor.... från Amerrrrrka.

Over and out/Mamselamsen

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

JAG VILL OOOOOOCKSÅ!!

6:59 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Pfutt.... du jobbar! :-)

8:25 fm  
Blogger Meeri tycker...

Åååååååhh.... så mycket skooooor. Var var var är detta??? Ge mig adressen. Ill be on the next plane (förra månaden köpte jag 7 par ;) )

2:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

meeri: I Hollywood. Jag har köpt massor där.

4:15 em  
Blogger Meeri tycker...

Yes, men adressen, adressen!!!! Min väninna tog minsann inte med mig till skoparadiset dnär jag var där.. Pst. Visst längtar man tillbaka????

10:44 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

5455 Hollywood Boulevard
Hollywood, CA 90027
(323) 465-9065
Du hittar dem här:

http://www.shoepavilion.com/

12:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Snacka om att man längtar tillbaka.

12:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Och du.... det finns även en uppe i Burbank

1:24 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka