.

Mamselamsen

tisdag, augusti 19, 2008

Det var inte lätt att beställa från La Redoute på Internet... faktiskt helt omöjligt!

Jag fyller i varenda ruta... kollar... dubbelkollar... japp, allt ifyllt och så trycker jag iväg beställningen. Går inte! Det kommer upp någonting om att jag ska fylla i mitt personnummer. OK, tänker jag och börjar om från början. Fyller i varenda ruta... kollar... dubbelkollar... inga tomma rutor.... trycker iväg. "Du har inte fyllt i ditt personnummer!"

Det finns ju för f*n ingen ruta som vill ha mitt personnummer!

Men jag löste det genom att ringa in min order istället... så snart är de små raringrna i min ägo. Förresten fick jag ett påslakan på köpet också... det blev liksom grädde på moset.

Hallååååååå Redoute! Det är inte så att man skulle kunna få sig en hacka på att göra sån kopiös reklam för Er... typ gratisstövlar och lite Chanelväskor och så. :-)

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger Meeri tycker...

Det tycker jag gott de kan ge dig! Om Blondinbellas läsare kan få 100 kr rabatt på klänningar man Mamselamsen få en Chanelväska! (Och Meeri ett par Manolo Blahniks)

12:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

meeri: Appselut! :-)

12:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag beställde förra veckan på nätet, inga problem då. :)

12:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vet du vad som hände? La Redoute frågade om det var DU som ville logga in!

4:21 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka