.

Mamselamsen

fredag, juni 27, 2008

Nu vill det till att min sändning med krämer kommer idag.

Annars kommer jag att bli ett krackelerat pergamentpapper i ansiktet.
Kräm
Som jag skrivit förut, har jag helt slutat att handla smink och krämer i Sverige. Jag handlar ofattbart billigt på Strawberrynet . Helt fraktfritt och åker man på tull, får man pengarna tillbaka.

You may receive a charge for tax/duty on receiptWe will endeavour to assist and cover in cases where duty is charged to the customers in some European countries, but we emphasize this is ONLY on a goodwill, and not on an obligation basis.Shop regularly with www.strawberrynet.com for fantastic savings.

Over and out/Mamselamsen, sjukt ekonomisk


3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Håller med dig om att strawberrynet.com är en toppen online butik.

Original produkter.

Priserna är betydligt lägre än våra butikpriser här i Sverige.

Leveransen är snabb.

Ha en bra helg

5:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jeanette: För att inte prata om de söta paketen med lila sidensnören.

6:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Wow, vilken nyhet du kom med.

5:28 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka