.

Mamselamsen

torsdag, juni 26, 2008

Japp... jag är arg!

Jag är rätt irriterad på samhället i stort, fast just nu är jag mest förbannad på min uppfuckade rygg och att jag inte kan göra grejor som jag planerat.

Efter att ha legat i råttfällan hos min pappa har den inte återhämtat sig. Att ta sig från sängen till köket tar fortfarande en kvart och jag tar stöd på allt i min väg dit... för att inte tala om att gå på toa.

Dagen idag kommer att gå i självömkans tecken... och en hel del streching.

Over and out/Mamselamsen, svinsur... men envis.

2 Kommentarer:

Blogger Tankevågor tycker...

Men stackars dig vad har hänt? Har du fått ryggskott?

11:44 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä.... det är allmän värk i musklerna. Måste motioneras bort.

Egentligen inte ett dugg synd om mig.... för lite motion helt enkelt.

12:56 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka