.

Mamselamsen

torsdag, juni 26, 2008

Nu ska jag nog ta och sluta vara lite allmänt samhällsfientlig... p.g.a. detta.

Nybro kommun3
Nybro kommun2
Nybro kommun
Jag har inte kollat de sista dagarna.... men någon som inte gillar det jag skriver, smyger här. Du! Jag är i alla fall hygglig och har kladdat över de grejor som kan spåras till dig.

Sååå..... alla Ni andra! Påminn mig om att bara skriva om läppstift, skor, handväskor och kläder i fortsättningen. Fast i lönndom finns en liten pirrande känsla om att göra något olagligt. Typ starta en hembränningsfabrik. Inte för att jag dricker starksprit... och inte för att sälja. Utan bara för att göra... och sen hälla ut.

Kruxet är att jag inte vet hur man gör. :-)

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det behöver inte vara en "samhällsperson" kan vara någon som jobbar inom kommunen bara. På dagis eller vad som helst! Desutom ger Statcounter ibland fel stad.(I detta fall är det nog rätt) men min IP i Statcounter hemma visar att jag bor i Luleå. Fast eg skall det stå Norrköping. Google Analytics är tydligen lite bättre på rätt stad det säger de !

11:45 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Men låt den där personen "ståta" med alla uppgifter som gågr att visa

12:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

NIX.... jag berättar inget som kan spåras till en speciell person. Jag tänker inte uppmuntra FRA-lagen. :-D

Ingela: Jag vet.... men det dyker vid samma tidpunkt upp "sura" kommentarer om min kritik mot hur Nybro styrs.

12:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

FRA-agenterna tar nog reda på det ändå om de vill...........annars är de ju föör dåliga och då har vi vanliga dödliga inget att vara rädda för:-)

5:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamselamsen: Hur kan det bli så? Har den människan ingen ordning på sig?

12:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka