.

Mamselamsen

torsdag, juni 26, 2008

Imorgon ska jag bli mjuk och fin.... så där ofattbart kvinnlig som många tycker.

Vad är det för fel på mig... jag lyckas ju aldrig?

Jag är och förblir den bitch som jag alltid har varit, men har lyckats dölja under ett antal bloggår. (Fram till för ett halv år sedan... ungefär.)

Känns rätt bra att komma ut ur garderoben. :-)

Alla tyckte i början av min "bloggkarriär" att jag var så galet positiv.... jämt! Det är jag fortfarande, men jag tar ingen skit och sväljer definitivt inget blajsnack.

Så om någon vill veta vem jag verkligen är, kan jag berätta att jag är en smått vänstervriden kapitalist... puh... hur man nu kan vara det. Med en viss förkärlek för leopardmönstrat och guld... statistik och förnuftiga människor... typ Gagga och Ilva.


Men imorgon ska jag göra ännu ett försök att vara galet positiv, mjuk och fin igen... och förmodligen misslyckas.... som vanligt :-D


Over and out/Mamselamsen, a real daredevil... och som sig ska, halvblind

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Du ska fortsätta vara dig själv!
Jag tycker att du är underbar och hoppas att jag har lyckas "bitcha till mig" när jag blir stor :)

12:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inna: Du måste nog hinna fylla 50 först. =)

9:23 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Kör på du bara =) Varför vara nån man inte är?

9:33 fm  
Blogger Ilva tycker...

du, puss på dig mjukismamsen! och fortsätt att finnas i den form du finns nu!

10:24 fm  
Blogger Gagga tycker...

Du är bra i alla de former! Trevligt med variation.
Tänk att det nu är hela tre år sen vi "fann varandra" :)

12:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tess: Fast man behöver egentligen inte skriva allt. :-)

Ilva: Puss på dig själv!

Gagga: Ja... jösses, det var tider det... och allt var så galet nytt och spännande.

6:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Pik till mig eller? *S* Men si det bryr jag mig inte om i såna fall ;o)

7:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

tess: Vad?

10:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tess: Har läst runt lite hos dig och fattar fortfarande inget.

10:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Om att skriva detaljerat om vissa saker och ting ;o) Jag gör ju ofta det.

2:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka