.

Mamselamsen

lördag, juni 28, 2008

Jag tror att jag är i en faaaas!

Kom på idag, när jag var på stan, att jag inte har varit på en enda Sommarrea i år. Inte ens tjuvtittat.

Kan möjligtvis bero på detta.
Kläder
Hälften av alla tröjor ligger i tvätten.... *suckar*
Kläder2
Jag får helt enkelt inte plats... trots att klädstången fortsätter en bra bit till, till vänster på nedersta kortet.

Var kommer allt ifrån?

Så för att komma ur denna fas behöver jag en herrgård med gigantiska "walk-in-closets"!

Nån som har en på lut.... lite billigt så där?

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger Lilla B tycker...

Jag har kollat lite på sommarrean. Det är bara de jävla mammakläderna överallt. Hoppas vi aldrig behöver skåda dem igen. Utom på blivande mammor, alltså.

5:27 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Jag har sett vad ungarna har på sig.... inget för mig... det där med mammaklänningar. :-)

/Mamselamsen

5:51 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Problemet känns bekant. Jag vill inte ha en herrgård. Men en walk-in-closet skulle sitta som en smäck - och snabbt bli full! Varför ska det vara så svårt att slänga saker?

7:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Klimakteriehäxan: Ingen idé att slänga... det är snart modernt igen

Modecyklerna blir snabbare och snabbare.

Snart kommer åttiotalet med allt vad det innebär at kornblått och axelvaddar.

7:16 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka