.

Mamselamsen

fredag, juni 13, 2008

Jag är så vansinnigt upprörd över den där FRA-lagen... se nedan.

Jag går och hetsar upp mig till vansinne.... jag svär och muttrar.

Funderar starkt på att skaffa mig ett gäng voodoodockor.

Går lagen igenom, ska jag skicka en sjuhelvetes massa mail till mig själv och jag ska bara skriva ord som: Terrorist, sprängmedel, al-Qaida, spränga, skjuta, Reinfeldt, kungen, kidnappa, tortera.. och så ska jag avsluta mailet med: "Nu fick du skit på tummen, FRA".

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Du, jag är inne på samma linje så ja... kör hårt.. så har jag iaf trevligt sällskap där i kvinnofinkan!

7:17 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag ska hälsa på er:-):-):-) Keep up the good work!

10:13 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka