.

Mamselamsen

lördag, juni 14, 2008

Det är tydligen en MYCKET viktig fotbollsmatch idag.

Vilken?

Det är just vid sådana här tillfällen som man önskade att man hade två TV-apparater. Men Stephan har mutat mig.... han ska köpa mina favoritchips.... och jag ska få ostfondue.

Så egentligen klagar jag inte nämnvärt. :-)

BTW... kampen har börjat. Stephan och Kjelle har ju suttit i timmar och valt hästar till V75... jag stack och köpte en Harry för en hundring. Nu ska vi se vem som vinner, för flest rätt kommer nämligen till himlen.
V75 min
Och vinner jag 5 miljoner eller mer, kommer jag inte bara till himlen... jag kommer att kidnappa I-K och ta med henne till Los Angeles... och sen ska vi dra en repa till Las Vegas och spela Black Jack och samtidigt hinka flaska efter flaska med Corona. Ja, jäklar.... två vimsiga post-klimakteriakärringar i Vegas. :-D

Ja ja.... både Stephan och ungarna med respektiva får följa med... om de är snälla.

Over and out/Mamselamsen, generös på förhand.


Uppdaterad
Där satt första loppet!
Bara "six to go".

Uppdaterad.
Jääääklar.... en noslängd!