.

Mamselamsen

onsdag, maj 07, 2008

Eftersom Anette skriver om det.

Har Ni sett det galet söta DAM-trollet som Millan har lagt ut på Tradera. Nä... det är ingen uppmaning till att Ni ska buda på det. Vill bara säga att det är det sötaste DAM-troll jag nånsin sett. Millan som i många lägen lever kvar i barndomen, kallar dem fortfarande för Penntroll.
DAM
Efter att jag blev Traderian, har jag upptäckt att folk samlar på allt! Tur för Millan att hon ligger på ett gäng sådana här gamla plastskapelser.

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag kallar dem också för penntroll!

Man är väl uppväxt på 80-talet :)

10:41 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hihi...

11:54 fm  
Anonymous Anonym tycker...

visst är dom söta, jo jag ska nog gå med i Tradera i alla fall för såna troll vill jag ha. :-)

1:09 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka