.

Mamselamsen

måndag, maj 05, 2008

Vi har fått fuktskador!

Var nyss uppe på vinden och hämtade ner alla sommarkläder, som jag var tvungen att "plutta" upp där när Camilla flyttade hem till Sverige och invaderade mina garderober.

Det var när jag väl kom ner med mina klädlådor och började prova förra årets kläder, som jag begrep att vi fått allvarliga fuktskador där uppe. Det måste ha varit galet blött och varmt däruppe i vinter, för varenda klädtrasa hade krympt minst en storlek.

Och fuktskador som är så krångliga att fixa till.

Over and out/Mamselamsen.

3 Kommentarer:

Blogger Cicki tycker...

Var glad att dina fuktskador bara håller sig till vinden. Här har vi fullt med fukt i varenda garderob och klädkammare....:-)

1:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cick: Jag undrar om det hjälper att vädra.

1:33 em  
Blogger Cicki tycker...

Testa, det kan ju lyckas....:-)

2:03 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka