.

Mamselamsen

måndag, maj 05, 2008

Problemlösare.

När jag på förmiddagarna sitter här vid datorn, har jag ett jättestort fönster bakom bildskärmen.... och utanför finns det vita trapphuset. Och när solen skiner på det, blir jag totalbländad här inne och har ett litet helsike att se muspekaren på skärmen.
Fönster
Men som den rådiga kvinna jag är, sitter jag nu här med stora svarta solglasögon och ser ut som en riktigt filmstjärna... i "rosig" lurvig morgonrock, sullösa tofflor.... och falkögon.

Somliga skulle säkert kalla mig en liten rådig mumsbit.

Over and out/Mamselamsen.

3 Kommentarer:

Blogger Honey Bunny tycker...

Vad får du allting ifrån?!
Är det inte dags att du blir "årets komiker" nån gång?
Jag hejar på dig!

12:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

City: Du fattar inte hur urtråkig jag EGENTLIGEN är. :-)

1:11 em  
Blogger Honey Bunny tycker...

Det tror jag inte en minut på!

1:28 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka