.

Mamselamsen

tisdag, maj 06, 2008

Kvällsmat!

Nyttig!
Kvällsmat

Over and out/Mamselamsen

9 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ahaaaa... nu vet jag ditt Traderalias. Vet du mitt? :-)

7:28 em  
Blogger Morgondimma tycker...

Det där med hål i ser läskigt ut...

7:28 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Faktum är att jag inte riktigt vet vad jag ätit ikväll. Men jag lever fortfarande.

/Mamselamsen

8:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gud, vilken äcklig bild, alltså. Förlåt!!!!

9:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den där håliga grönsaken äts mycket i Kina.Fins att köpa torkade i välsorterade Kines afärer i STH, Är lite tådiga ingen intresant smak.eller färg, Tack o hej.

10:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

jag var inne och kollade på Tradera och oj vad jag skulle vilja ha det lilla trollet som Camilla säljer där men jag är inte medlem på Tradera. Har undrat så om det finns några såna troll att få tag på längre. Nåja det var bara en liten parentes. :-) Jag ska leta vidare, dom kanske snart blir moderna igen.

10:40 em  
Blogger Bettankax tycker...

Fantastisk anrättning! Du har gjort det igen. Inspirerande och kreativt! ;)

10:43 em  
Blogger Ilva tycker...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ du har satt igång igen!!

8:18 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ingela: Vaaaaa? :-)

Anonym: Faktiskt var den inte skit god... den smakade ingenting.

Anette: Bli medlem i Tradera då... det är skitenkelt. Millan har fler DAM-troll som hon snart kommer att lägga ut på Tradera. Så det gäller att hänga med i svängarna. För ett par veckor sedan sålde hon ett sånt troll som hon hade fått av en f.d. pojkvän. Vi höll på att svimma när vi såg slutpriset. 355 kronor!

Bettankax: Hm... innan jag startade igår kändes det jätteinnovativt.... men det var faktiskt inte särskilt gott.

Ilva: Japp... jag är tebaks på banan igen! :-) Hur går det för dig själv då?

8:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka