.

Mamselamsen

lördag, april 26, 2008

Stringjeans!

Alla Ni som har följt min blogg fattar ju direkt varför inte detta är något för mig.
Stringjeans
Sofies mode.

Hur fasen skulle det se ut, om jag först kränger på mig min "magtryckare" som går halvvägs upp till armhålorna..... och så dessa skapelser. Herre Gud!

Fast man får väl vara glad över att de satt en liten blöjlucka där bak, så att man i år ska få slippa se "skitkiken" på alla donnor som av någon anledning vill gå runt i bikinibyxor med ben.

Over and out/Mamselamsen, som endera dagen ska lägga upp de höga jeansen som jag köpte på Lindex för ett tag sedan.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag såg det där också. Det är ju inte ens snyggt på en kropp som skulle kunna bära dem. Något så gräsligt fult! LOL!

11:41 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Men hur fasen ser det ut på framsidan???

11:55 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Fult men väldigt roligt! Mer underhållning åt folket!

1:13 em  
Blogger Cicki tycker...

Verkligen fult, men som sagt var bra att man slipper se skåran. Maila över jeansen så lägger jag upp dem på en kaffekvart. Då har du dem klar redan ikväll. Annars kan du ju ta det som ett terapigöra idag när fingrarna känns som att de saknar något.

1:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

:-)

2:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka