.

Mamselamsen

onsdag, april 23, 2008

Jag har nu förberett för mitt rökfria liv.

3 dagar kvar!

- Nikotinhjälpmedel inhandlade. (tuggummi, plåster och plastcig)
- Har inte städat på hur länge som helst... kommer att få tid och lust till det, tror jag.
- Jättehög med stryktvätt.... tror jag ska börja stryka lakan, badlakan och strumpor.
- Garderoberna ska organiseras.... i bokstavsordning
- Promenadskorna är trimmade.
- Vinet är uppdrucket... eller nä, för det är det inte alls... men å andra sidan är det fredag i övermorgon.
- Stephan har plockat fram cykelhjälmen, utifall att jag skulle vilja slå honom. (Herre Gud, vad jag ljuger)
- Blomjord inhandlad. Jag ska för första gången på säkert tio år, plantera om de halvdöda skapelserna som finns här.
- Symaskinen är inspekterad. Ska laga och fixa med allt som ligger i "väntehögen", sedan tre år.
- Morötter inhandlade. Har hört att man kan röka sådana.

Är inte jag förberedd... ja, då vet jag inte vad.

Så välkommen till mitt nya liv på bloggen... på lördag!
arg

Over and out/Mamselamsen, snart rökfri.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hejja Hejja Hejja!

2:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack... jag behöver allt stöd som kan uppbådas. =)

2:46 em  
Blogger Mys liv och hem tycker...

hahaha...Lycka till!Du fixar det.Det hörs långa vägar

6:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Lycka till! Förberedelser är bra. Den bilden jag får av dig i din blogg är att du har en helsikes massa jädraranamma och envishet i dig.

Så det här fixar du. :) Du är ju en kämpe.

10:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mys och mia: Ja jädrar anamma finns det gott om. Skriver mer om det på måndag eller tisdag.... när allt är helt klart. Jösses, säger jag bara. =)

11:21 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka