.

Mamselamsen

måndag, april 21, 2008

Äntligen är jag inne... trodde jag.

Läste i Aftonbladet att Sofie Fahrman nu bestämt att det är inne att dofta som en blomsteräng. Hurra, tänkte jag... äntligen.... äntligen är jag het igen. Men nä, ingenstans hittade jag mina favoritdofter... de som jag alltid använder.

Trésor, Lancome.... min älskade "tantparfym" som ungarna säger.
Glow, Jennifer Lopez... min nummer ett bland alla ettor.
Curious, av Britney Spears. Kan det bli blommigare?
Light blue, Dolce Gabbana... underbart underbar... känner mig som en nyutslagen Fresia, när jag har den på alla pulserande områden.

Men visst... de har ju några år på nacken.... så jag får väl fortsätta vara så där ute som jag alltid har varit.

Aldrig får man vara glad. :-)

Over and out/Mamselamsen, som fortsätter att doftar tant.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Tresor har jag inte använt på år och dar men de andra är favoriter som jag köper om igen...
Speciellt Miami Glow...Den luktar underbart...

11:14 fm  
Blogger Mildamakter tycker...

Inte luktar Tresor tant inte...den luktar som sånt där man spayar på toa för att få bort dålig lukt ;OD

12:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Undrar om det ÄR något åldersrelaterat, för de två översta är favoriter hos mig också!

9:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gammelmamman: Mm.... skigamla är vi. =)

11:42 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Fast jag gillar bara Lopez första.

Mildamakter: Nä... vet du va! :-)

11:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka