.

Mamselamsen

onsdag, april 16, 2008

Nu kommer Ni allt att bli jätteförvånade!

Jag har "Fredagsskapat" idag! För bara så där... huxflux är vi nämligen tvungna att vara i Stockholm på fredag.... den stora Skapardagen!

Det blev en fullkomligt fenomenaliskt kycklinggryta med äkta biodynamiskt handplockade kantareller... gula! Och självklart med den sedvanliga slurken jordgubbssylt i såsen... bara för att få den där extra touchen på slutet.
Kycklinggryta
Men jag vet inte säkert vad som hände. Det började som ett äkta Skapande och sen övergick det till helt vanlig matlagning... så allt som var i glaset var mineralvatten. :-)

Men som sagt... hals över huvud ska vi alltså till Stockholm... om det stället nu är nått att ha.

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Blogger Bettankax tycker...

Ååå vilken skapelse! Om jag bara kunde begripa hur du får till det??? ;)

11:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tror jag har det autodidakt.

11:27 em  
Blogger Humlan tycker...

Nåt att ha??? Ska du köpa upp oss?

12:16 fm  
Blogger Cicki tycker...

Självklart kan man inte skapa med mineralvatten. Det krävs andra doningar för sånt.

2:13 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Jösses vilken tanke.... tänk att äga kungen. Vilken grej det vore. :-)

Cicki: Men det var gott ändå.

7:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka