.

Mamselamsen

lördag, april 26, 2008

Mitt nya rökfria liv.

Än så länge känns det OK. Lite tomt... men helt OK.

Har inte rört några nikotingrejor.... det är ju just nikotinet jag vill försöka undvika i det längsta.

Återkommer om några timmar, så får vi se om jag klättrar på väggarna och letar i alla fickor och handväskor efter nån gammal sur fimp. :-)

Over and out/Mamselamsen


Och sen säger vill jag bara säga en sak till innan jag lämnar datorn:

"Break a leg.... Camilla!"
Lila peruk
Hoppas du är lite mindre färgglad idag. :-)

3 Kommentarer:

Blogger Cicki tycker...

Här är det en till som håller tummarna. Vore skithäftigt att få se henne i höst som en bland tio....:-)

1:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Man kan ju alltid hoppas. Fast Sverige kryllar av skitduktiga artister... det får vi inte glömma bort.

2:49 em  
Blogger Cicki tycker...

Visst är det så. Man blir ibland rent förvånad över hur mycket duktiga ungdomar det finns.

4:01 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka