.

Mamselamsen

onsdag, april 09, 2008

Den där Metrobloggen är lite konstig...

.... lite knepigt bloggklimat på nått vis. Jakten på läsare ter sig djävulskt desperat ibland. "Läs hos mig....kolla hos mig... kom över för en kopp kaffe... kom... kom... kolla...kolla....."

Sånt gillar inte jag.

Jag kommer nog fasen tillbaka hit. Men någon måste i så fall lära mig hur man lägger upp videosnuttar här.... det är ju så galet roligt.

Och till alla som eventuellt har synpunkter: "Jag har inte tappat läsare.... tvärtom.... jag gillar helt enkelt inte klimatet där. Och ja, jag har passerat de där magiska 5000 besökarna"

Over and out/Mamselamsen

8 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Jag kan bara lägga upp video från Youtube..Inte annars

2:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag lär väl mig så småningom... jag har sagt tack och adjö till Metro.

3:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja, hoppas du fortsätter här! Det kändes inte bra med "Metro"! Men vad fasen, man var ju tvungen att följa med eftersom man ville fortsätta att läsa din blogg!
"Borta bra men hemma bäst"

4:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anonym: Ja, så är det. Och jag tror att jag gjorde ett ganska elakt sista inlägg där. :-)

4:27 em  
Blogger Bettankax tycker...

Hängde såklart med "over there" och kollade (ja vet, onödigt vetande..) Ville egentligen bara säga, HÄR är hög trivselfaktor! :)

6:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack bettan! Känns som om jag kommit hem igen.

9:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag kan lägga upp videoklipp via blogger.com. När jag skriver mina inlägg så väljer jag bara ladda upp videoklipp-ikonen. Tar en jävla stund, men är man envis så går det ;)

6:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

alena: Jösses.... det hade jag inte en aning om

11:12 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka