.

Mamselamsen

tisdag, april 01, 2008

Jag håller på med ett oändlighetsjobb.

Jag har börjat få lite koll på vad som bra "bissnis" på Tradera vad det gäller vykort. Just nu är jag jakt efter den lilla bunten med "klädda katter".... alltså fatta.... kattor med kläder på. Det är grejor det!

Jag vet att jag sett det... någonstans... i någon låda.... i mitt sovrum... i matrummet.... i tornrummet.... tja, i princip var som helst.

Men jag är av naturen envis som en röd gris, så jag ska ha hittat dem innan jag går och lägger mig ikväll. Så det så!

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Katter med kläder på? Är det poppis? *helt förvirrad*

9:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

TRADERA!!! MAken och barnen bara ÄÄLLSSKKARRR!! De har idag köpt en bur på Tradera att ha tamråttor i. Maken är helt beroende."Morskan"
(Det finns tom Samzonskort(makens orkester) att köpa på Tradera! Fast de delar ut dem gratis när man dansar till dem. Helt sjukt)"Morskan"

9:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Japp... galet! Men nu har jag hittat dem... de, ihop med en massa andra saker läggs ut imorgon.

Morskan: Jag älskar också Tradera... dock säljer jag mest... och tänk! Det finns köpare till nästan allt. :-)Och man kan få ofattbart bra betalt för vissa grejor. Bl.a. en affisch som slutade på över 500:- och den går att köpa i affär för 100:- ... fast det var inte jag.... jag säljer bara sånt som jag vill bli av med här hemma.

9:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka