.

Mamselamsen

tisdag, april 01, 2008

Man kanske skulle hugga till?

Nu ska en tjej på Aftonbladet ge ut en bok om mode.... en till!

Tycks vara poppis det där. Så poppis att jag trots allt börjar fundera på om jag inte skulle nappa på erbjudandet om att ge ut min blogg som bok.... Ni vet... Vulkan, eller vad de heter.

Fast inte den här bloggen... utan den HÄR!

Jag är övertygad om att jag skulle kunna bli Sveriges... om inte världens största modeikon och tjäna miljoner på min bok.
mode
Jag tror den boken med guldigt och blankt omslag skulle få heta "Vogue, släng dig i väggen, för här kommer jag"

Over and out/Mamselamsen, Er modeguru

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

April Fool!

10:55 fm  
Blogger Humlan tycker...

Problemet blir väl bara om du ska ha denna bild eller morgonrocken på omslaget... ;-)

11:16 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anonym: Nix... inget aprilskämt.

Humlan: Det var just det. :-)

2:33 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka