.

Mamselamsen

måndag, mars 31, 2008

Någon vykortssamlare här?

Är man född i en familj/släkt av samlare... och man själv inte är det, blir det lätt lite mycket. Jag har idag lagt upp galet många vykort av Lennart Helje på Tradera. (Plus att det går ut en massa andra grejor idag... bokmärken och sånt mög. :-)

Är du intresserad finns de HÄR!

Puh... det här är bara en bråkdel av alla de vykort som ligger här i lådor.
Vykort
Ärligt talat... varför samlar man på saker? Förklara för mig... för jag fattar inte grejen.

Over and out/Mamselamsen, en antisamlare

4 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

För att släkten ska ha något att sälja på Tradera? :-)

4:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Haha.... förmodligen.

5:44 em  
Blogger Krister "Holman" Holmér tycker...

Jag har fler vykort än dig.... Kommentera min blogg.

Hejdå
Holman

6:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Krister: Hur vet du det... då detta var en bråkdel. :-D

7:36 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka