.

Mamselamsen

onsdag, april 02, 2008

Det slog mig alldeles nyss:

Jag är nog fasen inte riktigt klok!

Jag skulle gå och lägga mig och när jag gick in i sovrummet blev jag plötsligt medveten om mitt skrivbord.
Skrivbord
Vi tar det i detalj.

Morgondagen glasögon till Tradera.
Glasögon
Jag håller mig snygg (försöker) vid skrivbordet. I alla fall naglar och hud.
Cremer
Jag blir extremt "intellekktell" vid skrivbordet.
Extremt
På något vis försöker jag hålla tiden... på nått!
Klocka
Håller kontakten med.... vilka de nu är. Ja ja.... ny telefon = har inte hunnit lägga in nya telefonnummer i den
Filofax
Jag myser! (OBS... doftljus från IKEA som stinker jordgubb)
Mys
Drogar mig med vin och kaffe.
Vin
Åsså lite andra droger... jag har ju inte slutat.... än! Jag sitter vid öppet fönster... kolla översta bilden.... så det så! (Kolla även in askkoppen/lilla skålen..... den är unik! Jessica har gjort den... fast hon hade nog inte räknat med att den skulle bli askkopp.... för då hade jag nog aldrig fått den)

Cig
Och sen försöker jag ha koll på allt... för minnet är inte vad det varit... om det någonsin varit.
Dator
Och alltihop försöker jag få ihop med..... tejp!
Tejp
En del säger att ens skrivbord är en spegling av hjärnan... stackars mig!

Over and out/Mamselamsen, som tittar åt ett annat håll

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hejsan!
Jag gillar din presentation av arbetsplatsen! det avslöjar säkert mer än man tror om ens personlighet. Din blogg är trevlig!
Kram

11:15 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka