.

Mamselamsen

onsdag, april 02, 2008

Sveriges mest överskattade sajt?

Jag har varit inne och kollat på den så "hypade" sidan med och av bl.a. bröderna Schulman. 1000 apor.

Jag har kollat lite fram och tillbaka på den, för att hitta det "kuliga".... men Nä.... inte någonstans hittar jag det. Däremot störs jag av osmakligt mycket reklam... men det är väl meningen att de ska tjäna pengar på det.... så jag tar det.

Dock kommer jag nog inte att bli en frekvent gäst där.... lite för mycket "bjäfs".

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger Lillasyster tycker...

Nä där kommer jag nog inte spendera speciellt mycket tid - ingen alls snarare. De får klara sig utan mig som gäst.

9:05 em  
Anonymous Anonym tycker...

Klart överskattad ja. Jag fattade inte ens vart man hittade det "roliga". Men det kanske var för att de där bröderna egentligen är tråkiga.
Ha en fin dag./ Linda

9:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka