.

Mamselamsen

onsdag, april 02, 2008

I löööv Willys!

Har precis läst om ett test av tvättmedel i DN. Willys egna tvättmedel är bäst.... som om jag inte redan visste det?

Har ju använt det i flera år.... juh! DN... Ni hade bara behövt fråga mig.... och gett mig ett par hundra för mitt uttalande.... gärna svart. :-)

Ärligt talat, när jag storhandlar blir det alltid Willys. De har exakt det jag behöver... utan en massa extra tjafs.. till ett jäkligt bra pris. Och Willys här i Nybban "is the shit"! De är alltid supertrevliga... särskilt den killen som jag jämt hittar med huvudet nerstucket in någon frysdisk.... han är Willys egna "iskalla fryskille" som packar upp och möblerar om bland kycklingfiléer, mandeltårtor och pommesfrites dagarna i ända. Men alltid när jag inte hittar något, tar han sig tid... rätar ut ryggen och följer mig tvärs genom butiken till det "försvunna"... vad det nu kan vara. Det är vad jag kallar service!

Så jag säger det en gång till:

Nybban-Willys "is the shit"!

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Håller med dig Nybban-Willys "is the shit" :-)

9:49 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Japp ... helt klart!

/Mamselamsen

1:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka