.

Mamselamsen

torsdag, april 03, 2008

Min själ är nu såld! UPPDATERAD!

Både Camilla och jag har börjat blogga på andra ställen än vi vanligtvis brukar. Följ med om Ni vill... eller låt bli.

Här finns vi:
Jag
Camilla

Man måste ju få in lite nålpengar till vinet som ska inmundigas till "fredagsskapelsen". :-)

Over and out/Mamselamsen

Uppdaterad
Till alla Er som inte köpt Better place-Tilles song. Nu ligger den på min nya blogg.... till allmän beskådan. Försäljningen av skivan har avslutats.... vi väntar in lite slöfockar som inte har betalt... men i sommar kommer Millan att överlämna ett fyrsiffrigt belopp till EB-fonden

Over and out/Mamselamsen.... som bara smög in ett par sekunder.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag låter bli! ...tror jag...

8:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det är OK.

8:30 fm  
Blogger Gagga tycker...

Men vad har det nu tagit åt dig!?!? Jag vill ha dig kvar HÄÄÄÄÄR ju o egentligen allra helst i den gamla fula prickiga versionen :)

8:07 em  
Anonymous Anonym tycker...

Fyrsiffrigt belopp är väl "inte så mycket" allra helst som du har slagit på trumman för den här låten i e v i g h e t er och fått folk att tro att den sålde jättebra.

10:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka