.

Mamselamsen

lördag, mars 22, 2008

Gud... jag tror du vill ta livet av mig.

Jag har inte köpt kläder på tidernas evigheter, men i vecka fick jag ett ryck och inhandlade en häftig klänning som jag tänkte att jag skulle ha idag. Men det är ju fortfarande en gräslig snöstorm.... hur ska det gå?

Jag kommer ju att få blåskatarr, gikt och öroninflammation om jag inte sätter på mig mina blå Helly Hansenkallingar och stickad toppluva.

Så skulle du vilja vara så himla vänlig och få snön att sluta vräka ner och och öka på temperaturen med så där femton grader.

Jag vill ju vara tjusig idag!

Over and out/Mamselamsen, dagen till ära.... fåfäng.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Du får väl köra mamelucker & livstycke i ylle under så går det finfint! ;)
Gla' Påsk! :)

10:37 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag gör vad jag kan. Magtryckare får det bli. Alltid värmer det nått.

Glá påsk på dig själv.

10:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka