.

Mamselamsen

tisdag, mars 18, 2008

P R O M O T I O N ! Upppdaterad... ständigt.

Självklart måste en hel värld (Mamselamsen värld) få läsa om Camilla och hennes skivsläpp!
Camillas sovrum2
Camillas oootroligt romantiska sovrum.

Glöm inte att lyssna på hennes låtar till mannen i fråga. (Framför allt den första låten där hon reser sig) Killen som förstörde hennes liv på många sätt.... och nästan knäckte henne under ett par år.... innan hon bad honom flyga och fara till "varmare breddgrader". Vilket han gjorde.... fast där blev väldigt snabbt kallt. Jakten på droger gör att ingen vet om han ens lever idag... men det är inget som Millan ödslar någon tid eller energi på.... hon har viktigare saker för sig!

Over and out/Mamselamsen




Ooooooops..... där tog jag bort en massa som Millan ville att jag skulle vänta med.

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hon är ju grym. Låten är riktigt riktigt bra!

6:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Var lite snabb att skicka kommentaren där...
Rain on my parade menar jag.
och Tilles sång är så vacker.

6:22 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Helena: Det tycker jag också.... men så är jag hennes mamma också. :-)

Med tanke på att flera av låtarna är inspelade hemma (Emelie och Over you) med mikrofonen på datorn som enda ljudupptagare är det inte illa.

8:35 fm  
Blogger Lilla Jag tycker...

Ruggigt bra! Förstår att du är stolt! :)

När kommer skivan ut?!

9:04 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Appappp..... Over you är ju en liveinspelning..... sorry.

9:12 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

cecilia: Denn finns fortfarande i USA för mixning.

9:13 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Väldigt bra låtar, hon har en harmonisk röst. Har hon skolat rösten?
Det är bra att tekniken går framåt, jag har bara ett par datorer och några mikrofoner och en synt i min inspelningsstudio. Resten av instrumenten tar dem med sig som jag spelar in.

/Musikproducenten

11:31 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Musikproducenten: Från början är hon klassiskt skolad, men när hon började på MI fick hon lära om... att lämna "headvoice" till fördel för "chestvoice". Men hon kan säkert fortfarande riva av en aria ur Trollflöjten eller nått. :-D

5:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka