.

Mamselamsen

måndag, mars 10, 2008

Hahahaha.....

Kanske inte så konstigt att Camilla sjunger, spelar och skriver musik och Jessica är med i en gospelkör. Med tanke på:

1. Jag var en dansbansfjolla.
2. Stephan var trummis.
3. Morfar var kantor och körledare.
4. Farfar var en jäkel på trombon och var med i bandet Carlos .
Carlos
Kan det var genetiskt? :-D

Over and out/Mamselamsen, avdankad vokalissa

Uppdaterad! Jessica är inte alls med i en gospelkör längre. Hon är med i Caroline af Ugglas kör; "Kör för alla"

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag är ju inte alls med i någon gospelkör just nu, däremot i Carolina Af Ugglas kör-för-alla-kör. :)

2:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Aj då.... ska genast ändra.

2:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Och jag sjunger i badrummet!
T ss

9:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

MEN ... en gång i tiden spelade jag piano och klarinett under studentåren - enda tjejen i orkester!
T ss

9:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Och inte nog med det!
Under skoltiden spelade:
J1 fiol.
J2 oboe - var också oboe-lärare under gymnasietiden.
J3 fiol.
J4 cello.
/T ss som skryter hejdlöst

9:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men... jag sjunger ju också i Caroline af Ugglas Alla kan sjunga-kör! :) Sjunger Jessica i Stockholm också?

Världen är bra liten ibland. Fast kören är stor... LOL!

Superkul är det i alla fall.

9:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mia: Japp.. i Stockholm

8:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka