.

Mamselamsen

fredag, februari 08, 2008

Heureka!

Länge har jag gått och funderat på en uppfinning och funkar den som jag har tänkt mig, kommer massor.... massor med människor ha nytta av den.

Men jag måste ju ha en enkel prototyp att testa på mig själv..... och idag kom jag på vad jag kan hitta den.

I djuraffären!

Jag gör om den lite och sen är den färdig att användas.

Over and out/Mamselamsen, kanske ute och svävar i det blå... men har jag inte testat så kan jag ju inte veta.... och det kommer att ta cirka ett halvår innan jag vet om det funkar.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det där låter lite små-perverst... ;)

1:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahaha.... jag lovar! INTE det minsta.

2:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Så spännande - jag försöker lista ut vad det kan vara...men slår bara knut på de små grå. Lycka till med uppfinningen!

5:01 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka