.

Mamselamsen

torsdag, februari 07, 2008

En undran.

Jag ser TV-program som handlar om papparazzi.... jag läser tidningar om hur papparazzi jagar kändisar överallt. Kändisarna blir fotograferade i sina bilar. Hade jag varit en sådan och hade en hord kändisfotografer efter mig, hade jag nog skaffat sådana här bilrutor. Mörka!
Svarta rutor
Ibland tror jag att de här kändisarna vill bli fotograferade när de kör omkring i sina cabbar och bilar med ofärgade rutor.... trots att de spottar och fräser när de blir förföljda.

Over and out/Mamselamsen, okändis... tack o lov.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jo, det är ju en idé, fast det är förbjudet (iallafall i Florida) med tonade rutor i fram; dvs det är bara baksäte & bakfönster som får ha mörkt tonade rutor...
Över huvudtaget är den här hetsjakten äcklande; för fotograferna skulel ju inte ha nå'ra bilder att sälja om det inte var för att "vi" köper slaskblaskorna med bilderna i...

11:25 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ninnibeth: Aj då! Japp... läskigt är det... OCH jag som köper blaskorna ibland.

11:46 fm  
Blogger Dotte tycker...

jippi! Du bloggar fortfarande. Har bara läst från 2005

9:09 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Dotte: Har du läst från 2005.... 3000 inlägg? Galning! :-D

12:56 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka