.

Mamselamsen

lördag, februari 23, 2008

Byter lite.... UPPDATERAD!

Jag byter ut Frida mot Patrik Isaksson...... BWO och Patrik till Globen alltså.

Och Caracola och Frida till 2:a chansen.

Over and out/Mamselamsen



Uppdaterad.
Jag hade så höga förväntningar på Escobar...... men gruvligt besviken är jag. Både på låten och framförandet.


Uppdaterad igen!
Själv gillade jag operalåten.... fast jag vet att den inte har en chans.

Igen!
Jag är fan inte helt ute och seglar..... alltså!

Hmm.... Patrik Isaksson, liknar han inte någon? Jag fick sådana konstiga vibbar ibland. Måste tänka.

Efter fem minuter.
Jag kom på det! Han liknar den där tennisspelaren, som jag förståss har glömt namnet på. Han var ungefär samtidigt med Borg och jag tror han var från Småland..... vad tusan heter han?

Efter ett par minuter igen.
Got it! Mats Wilander. Patrik Isaksson ser precis ut som Mats Wilander.... japp, så är det!



Sista uppdateringen.
Jösses.... inte Patrik!!
Men å andra sidan kom operalåten med till andra chansen. Hurra!

Over and out/Mamselamsen

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det roligaste är att tippa. Jag tror Patrik och Caracola till Globen, och Frida och BWO till Kiruna.

8:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahahaha..... Men vi är i alla fall överens om vilka som ska vidare på nått vis. =)

8:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tycker vi kan skicka hela eländet till Kiruna. Utan returbiljett...

8:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag sitter här och förfasar mig.... och fullkomligt älskar att göra det.

8:43 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Men åååååååååå så besviken jag blir över mina gamla bolags-killar, Esko... Daniel har en av Sveriges vackraste röster och här bara låter den skiiiiit!

8:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Och "Jag" är alltså Gammelmamman, igen...

8:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag hann inte skriva min uppdatering förrän du skrev likadant.

8:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Annars tycker jag att han ser lite grand ut som Halvan... Give or take a few kilos då'rå...

9:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Synd att du sitter där och jag sitter här. Jag är också ensam hemma.... ja ja, din gubbe sitter en våning ner.... men i alla fall.

Vi hade kunnat dela en flaska mineralvatten.... jag dricker ju inget annat just nu... nu när jag blivit så jäkla hälsosam. :-D

9:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mineralvatten...? Underbart. Jag köpte Ramlösa Blåbär idag. Den var god.

9:49 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Jag föredrar "hembubblat" vatten. :-)

9:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tycker Patrik ser ut som Anders Lundin jag =)

10:27 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Tess: Hm... det har jag inte tänkt på.

/Mamselamsen

2:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja nu var det ju inte så att Wilander var samtidigt som Borg. men annars kan du nog ha rätt./Micke

10:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka