.

Mamselamsen

fredag, februari 22, 2008

Som genom ett trollslag....

har jag börjat gilla Alexander Bard.

Många ser honom bara som en fjant som ständigt dressar sig i kortbyxor och producerar en massa elekronisk musik. Men killen är så mycket mer.... en supersmart kille/karl med ett IQ som förmodligen är ofantligt högre än de flestas.

Jag läste för några år sedan boken där han är medförfattare; Nätokraterna. En bok som gav mig mycket att tänka på hur framtiden kan komma att se ut... jag hoppas han/de har fel! Läs den! Svälj inte allt.... men det är ju å andra sidan det som boken bl.a. varnar för... Svälj inte allt.

Hur som helst.

Idag ska jag plocka fram träningskläderna och mentalt förbereda mig för blodsmak i munnen, rabiesdreglande mungipor och smärtande benhinnor. Jag ska ut imorgon... hur mycket det än blåser!

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det är för att han dissar Canvråla va?? ;)

Nej skoja bra...han är otroligt skärpt..läst flera texter av honom..

Han är ju en snubbe som verkligen har sin stil och står för den..

lycka till med fredagsskapandet

kram

10:35 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Cian: Att han dissar Canvråla? Nääääää..... HUR kan du tro det. :-D

/Mamselamsen

12:31 em  
Blogger Fnuttisen tycker...

Jaaag veeeet varför du tycker om Alexander....................han tycker iiiiinte om Carola. Vi med Carolaallergi vet ju preciiiiis vad han menar. Kramizar Susanne (jag håller fullkomligt med)

7:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

fnuttis: Hahahaha.... mitt i prick. =)

1:53 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka