.

Mamselamsen

torsdag, februari 14, 2008

Ett snabbt inhopp innan jag rusar vidare.

Jag läser i Aftonbladet att de på en förskola i Gällivare har förbjudit mönstrade kläder p.g.a. att en anställd tydligen får migrän av det.

Jag tar det som någon form av prejudikat!

Nu är det förbanne mig dags att förbjuda tights ihop med högklackade skor och klänning..... jag får nämligen både migrän, ångest, ticks och måste nästan kaskadspy varje gång jag ser någon i denna vedervärdiga kombination.

Så.... förbjud tights..... innan jag kräks på Er.

Over and out/Mamselamsen, som småspyr på ungarna ibland.

6 Kommentarer:

Blogger netha tycker...

Fniss, jag håller med, inte är det vackert, men det är nog bekvämt. :-)
Ha en bra Alla hjärtans dag.

2:31 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kolla kolla, söker man påb retroglasögon hamnar din nya blogg redan överst.:) Kram på alla hjärtans dag, hälsa o krama pappa med!

7:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ha,ha. Ja, listan kan sannerligen göras lång på vad vi individer gillar och inte gillar. Respekt kan vi försöka ha för varandra.... men var faen ska gränsen gå?

Ha det...

8:15 em  
Blogger SixesAndSevens tycker...

äntligen nån som stämmer in i mitt tights/leggings-hat!! gött! bort med skiten.

9:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Håller med. Trodde det modet verkligen var BORTA när det försvann. Men , nej!!! "Morskan"

10:23 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Tack, tack, tack, tack!!!
Äntligen någon som tycker som jag!!!
*faller på knä och dyrkar*

1:40 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka