.

Mamselamsen

tisdag, november 27, 2007

Min nya och absoluta favvosida!

Tack Jessica för att du visade mig den! Där kan jag nu köpa mina svinaktigt dyra Shiseidokrämer till nästan 1/3 av priset, i förhållande till jag får ge i Sverige. Strawberry heter sidan.

Så jäkla skitbilligt!
StrawberryNET
Allt är fraktfritt över hela världen.

Jösses människor..... jag kan sitta hemma och köpa julklappar till hela släkten.... och de tror att jag ödat massor med pengar på dem.

Over and out/Mamselamsen, som nu aldrig kommer att handla "göravackersaker" någon annanstans.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Gulle dej! Jag använder också Shiseido och kommer definitivt att köpa därifrån! :)

9:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vassegó!

10:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

Helosan då? *skrattar*

8:19 fm  
Blogger Karolina tycker...

Strawberrynet är grymt bra men se upp för tullen bara, det kan bli en otrevlig överraskning.

10:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka