.

Mamselamsen

onsdag, november 28, 2007

Fy fasen vad "efter"!

"Leopard har klöst sig tillbaka" skriver de i Aftonbladet. Och jag säger bara en sak: "Så fan heller"!

Kolla bara.
Leoprad
Leopard1
Leopardmönstrat är dött och maskätet... kolla bara in mina tofflor. Ärligt talat tror jag att det bor nån i mina gamla tofflor..... nån som äter leopardmönstrat! (Gud välsigne mig för att jag får behålla min leopardmönstrade kavaj.)

Nä, nu ska det vara axelvaddar och kornblått... tro mig!

Over and out/Mamselamsen, nu golfrutigt

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

minns nu när jag hade färgat svarta leopardfläckar i mitt svarta hår

10:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad sa jag, menade svarta leopardfläckar i mitt röda hår.

10:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hur snyggt som helst alltså. :-)

10:30 fm  
Blogger netha tycker...

Japp nog har man älskat leopardmönster genom åren och nu är de tack och lov tillbaka. :-)
Och jösses, de där kornblå älskade jag, jag hade både glasögon, stövlar, jacka, byxor och en massa tröjor i den färgen, sen kunde jag matcha med jadegrönt med. .-) Det kommer nog snart igen det med tillsammans med dessa enorma vaddar. .-)

10:30 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka